سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کتاب های انگیزشی دنیا؛ 31 کتاب برای موفقیت و خودآگاهی

زندگی بالا و پایین بسیار دارد. باید بپذیریم که در مسیر رسیدن به اهداف خود گاهی با موانع چالش‌برانگیزی روبه‌رو می‌شویم. اینجاست که دسترسی به منابع الهام‌بخش اهمیت پیدا می‌کند. کتاب های انگیزشی یکی از این منابع مؤثرند. انگیزه که باشد، گویی هر کاری شدنی است! بنابراین در این مطلب بهترین کتاب های انگیزشی دنیا را معرفی می‌کنیم. این کتاب‌ها شما را تشویق می‌کنند که نقاط قوت و ضعفتان را بشناسید و روشی برای تغییر خودتان پیدا کنید و سپس قدم در مسیرهای پیش‌بینی‌ناپذیر بگذارید. خودآگاهی نقش مهمی در موفقیت دارد و این کتاب‌ها به شما در درک این موضوع و شناسایی عامل انگیزش‌تان کمک می‌کنند. با ما همراه باشید.

کتاب انسان در جستجوی معنا - یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

فرانکل با توصیف عمیق تجربه‌اش درباره زندگی در اردوگاه‌های مرگ نازی، درس‌هایی راجع‌به نجات معنوی به ما می‌آموزد. فرانکل قانعمان می‌کند که اجتناب از درد و رنج، شدنی نیست؛ اما چگونگی رویارویی‌مان با رنج‌های زندگی به ما توانایی پیشروی و حرکت به‌سوی اهداف جدید می‌دهد.

فرانکل نماینده نسلی است که هرکسی می‌تواند از آنها نکته ارزشمندی بیاموزد. انسان در جستجوی معنا یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های آمریکا است. تاکنون بیش از 10میلیون نسخه آن به 24 زبان مختلف به فروش رسیده است. اگر به‌دنبال یافتن معنایی برای رنج‌های زندگی هستید، این کتاب را که در صدر لیست بهترین کتاب های انگیزشی دنیا قرار می‌گیرد از دست ندهید.

2. تو کله‌خر هستی، برو پیش، پولدار می‌شوی، جین سینسرو

تو کله خر هستی یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

این کتاب مناسب کسانی است که به طرح‌ریزی برای زندگی علاقه دارند. در این کتاب نویسنده با ارائه تمرین‌هایی ساده به خواننده کمک می‌کند که باورها، نگر‌ش‌ها و عادت‌های محدودکننده‌اش را بشناسد. او توصیه‌هایش را با چنان لحن مفرحی ارائه می‌کند که خواننده را رها نمی‌کنند و برای دستیابی به موفقیت، به او انگیزه می‌دهند.

سینسرو می‌خواهد به خوانندگانش نشان دهد که چرا انسان برخی الگوهای فکری و رفتاری را دنبال می‌کند. او به ما کمک می‌کند که بر چیزهایی که می‌توانیم تغییر دهیم، تمرکز کنیم و آنچه را نمی‌توانیم تغییر دهیم، بپذیریم. هرکسی می‌تواند از این کتاب که با طنازی الهام‌ می‌بخشد و انگیزه می‌دهد، لذت ببرد.

3. تختخوابت را مرتب کن؛ ویلیام مک ریون

تخت خوابت را مرتب کن یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

اگر می‌خواهی دنیا را تغییر دهی، با مرتب‌کردن تختت شروع کن!

کتاب تختخوابت را مرتب کن یکی از بهترین گتاب های انگیزشی جهان شامل سخنرانی دریاسالار ویلیام مک ‌ریون است. از این سخنان ده اصلی را فرامی‌گیریم که برخاسته از تجربیات مک‌ ریون در دوران خدمت به‌عنوان تکاور دریایی هستند؛ اصولی که به او در غلبه بر چالش‌های مختلف زندگی کمک کرده‌اند.

همه‌گیری این سخنرانی که به رقم بیش از 10میلیون تماشا رسیده است، نشان می‌دهد هر فردی می‌تواند این درس‌ها را در راستای بهبود خود و دنیای اطرافش به‌ کار بگیرد. کتاب با تعریف داستان‌هایی از دوران خدمت مک ‌ریون، توصیه‌هایی ساده و کاربردی ارائه می‌دهد و خواننده را تشویق می‌کند برای دستیابی به خواسته‌های بیشتری تلاش‌ کند.

4. کیمیاگر؛ پائولو کوئیلو

کیمیاگر یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

کیمیاگر، به‌عنوان یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا داستانی شگفت‌انگیز است درباره سفری الهام‌بخش در مسیر خودشناسی. در این رمان کلاسیک که میلیون‌ها نسخه از آن به‌ فروش رفته است، فرزانگی و رازآلودگی باهم ترکیب شده‌اند.

داستان درباره چوپان جوانی است که برای جست‌وجوی گنج مشتاق سفر به دور دنیاست. سرانجام به گنجی بسیار متفاوت از آنچه در آغاز تصور می‌کرد، دست می‌یابد. این کتاب ما را تشویق می‌کند که به ندای دلمان گوش بسپاریم، قدر موهبت بی‌تکرار زندگی را بدانیم و آرزوهایمان را دنبال کنیم.